Webcomics, der fanger den brutale cyklus af datering

Det er så dejligt, når du kan forholde dig til nogen om forskellige situationer, der sker i dit liv, fordi du er klar over, at du ikke er alene. En anden havde også det samme problem og klarer sig fint. Det er simpelthen ikke verdens ende. Denne kunstner Dami Lee trives med at fremhæve de dagligdags ekstremiteter i det daglige liv gennem hendes webkomic-serie, der hedder Som pr. Almindelig. Webkomikerne handler om forhold, hvor alle, der har oplevet en romantisk fortid, kan forholde sig til. Forholdene i Som pr. Almindelig er ligesom alle andres, med et lille drama, som enhver tegneserie har brug for. Når du tjekker hendes arbejde nedenfor, vil du sandsynligvis være enig med nogle af billederne om dateringscyklen. Skud ud til Ranker til deling.

Flirting gør ondt

Hold det flørtende!

Et indlæg deles af Dami Lee (@dami_lee) den 13. maj 2016 kl 07:04 PDT

Den berømte linje

Baseret på en tweet af myhairisblue!

Et indlæg deles af Dami Lee (@dami_lee) den 14. september 2016 kl 06:01 PDT

Hvad du ikke skulle spise på første dato

Hvem siger, at romantik er død

Et indlæg deles af Dami Lee (@dami_lee) den 16. februar 2016 kl. 15:52 PST

For sent til at sige undskyld?

Jeg startede en ny tegneserie på Line Webtoons! De første 3 eps er ope, læs dem nu !! Link i bio

Et indlæg deles af Dami Lee (@dami_lee) den 18. januar 2016 klokken 08:17 PST

Sådan håndterer du hjertesorg

Et indlæg deles af Dami Lee (@dami_lee) den 2. maj 2016 kl 17:37 PDT

PDA: Pervy dude vises

Ja boiii

Et indlæg deles af Dami Lee (@dami_lee) den 12. april 2016 kl. 08:09 PDT

Bare sørg for

pic.twitter.com/nAtunBWxVO

- Dami Lee (@dami_lee) 14. april 2017

Kan du?

[ud af ånden] tak… se på mig

Et indlæg deles af Dami Lee (@dami_lee) den 18. maj 2017 kl 06:39 PDT

Kan bare ikke hjælpe det, når det kommer til blomster

Baseret på denne sjove faktiske kendsgerning fra @oblainplant: “Bier som blomster, hvilket betyder, at hvis du giver en pige blomster, og hun kan lide dem, er hun en flok bier i forklædning. Dejligt forsøg, biværm, du er dumpet. ” Også råb til @ starfoxer117, der citerede det i kommentarerne fra sidste uges bi-tegneserie !! Illustreret internetinspiration kan komme overalt !!

Et indlæg deles af Dami Lee (@dami_lee) den 8. feb. 2017 kl. 07:21 PST

Forkæle dig selv

Og så var hun for fuld til at spise middag. Slutningen

Et indlæg deles af Dami Lee (@dami_lee) den 17. april 2017 kl. 06.46 PDT

Når du planlægger en weekendophold

Håber, at alle havde en dejlig lille weekend-aften // Hent verdens mest trætte krus fra min butik !! Shop.asperusualcomics.com

Et indlæg deles af Dami Lee (@dami_lee) den 30. maj 2017 kl. 06:08 PDT

Ren dynamit

Alle! ALLE! Alle!

Et indlæg deles af Dami Lee (@dami_lee) den 20. oktober 2016 kl. 10:10 PDT

Intet bedre end kæreste-materiale