Skæget skaber manden: 12 skæg og de mænd, de skabte

Jeg er en mand. Men KUN fordi jeg dyrker skæg. Når jeg ikke gør det, er jeg ikke en mand, jeg indrømmer det! Vil du have bevis på det, din skægløse wuss? (Ups, undskyld, dame!)

Tjek derefter disse fantastiske transformationer forårsaget af intet andet end en mands udvækst af ansigtshår. Pludselig ser alle ud som Thor! Tak, VT, fordi dette vil helt sikkert glæde kvinderne!

national kærestedag 2017

Er du klar til at blive MAN? JA?! Rul derefter ned og bekæmp mig!

1. Jeg hører din 'Oooh.'

#transformationer lørdag _ kom på tværs af billedet til venstre på min gamle computer ... det var da jeg købte ind i hypen, at det at få vægt var den bedste løsning til at få den fysik, jeg ønskede. Jeg kan huske, at jeg vejer mig hver dag, fyldte mit ansigt og ventede spændt, indtil jeg endelig ramte 185 kg på skalaen. _ Det gjorde jeg godt. Og det billede er resultatet. 185 kg efterlod mig med et meget mere oppustet look, end jeg var efter ... puffet afrundet ansigt, mindre vaskularitet, sløret definition og næppe der abs. _ Siden da er min viden om fitness og ernæring udvidet eksponentielt og nu til højre er jeg £ 165. Meget slankere med et mere 'skarpt' look, mere vaskularitet og defineret ansigt / kæbelinje (selvom du ikke kan fortælle med skæg). _ Ikke kun det, men selvom jeg er 20 pund lettere, er jeg stærkere, end jeg nogensinde har været i mit liv - mine nøglerelaterede løft er alle steget med 65+ pund siden da ... nogle endnu mere. _ Det er fordi jeg nu sporer mine lifter og træner strategisk, tre dage om ugen. _ Til venstre kan jeg ærligt sige, at jeg troede, at jeg havde fundet det ud og set temmelig godt ud. Når jeg ser tilbage på det er vanvittigt for mig, hvor meget jeg stadig måtte lære, og hvor meget jeg kunne forbedre mig. _ Men det er derfor, det er en rejse, og jeg har elsket hvert sekund af det! Det er aldrig for sent at begynde at lære, og det er bestemt aldrig for sent at begynde at prøve! _ Tjek min blog for en omfattende oversigt over, hvad jeg har lært indtil videre, og følg mig her for at lære mere om mine måder! _____________________ #thedrunkenmaster

Et indlæg deles af Den berusede mester (@ austin.g.lyle) den 1. jul. 2017 kl. 11:14 PDT

2. En dreng vendte MAN!

Hav det sjovt med denne lille #transformation bwaha circa 2009 - 2015 #emo #scene #beard #bearded #glasses #beardstruggle #theardeardstruggle

Et indlæg deles af SwiftKarateChop (@mattswifty) den 22. jul, 2017 kl 10:26 PDT

3. Nå, han ser pludselig ud som julemanden.

Når horory hår hår dine templer pryder –I det mindste mine øjenbryn ikke ændret sig - sammenligning 2001-alder 40 til 2016 -age 54 #boybandbonanza #thosemagicchanges # timefliesv # teambeardbrand

Et indlæg deles af Greg Berzinsky (@berzinsky) den 28. september 2016 kl. 14.32 PDT

Kan ikke vente med at få gråt brød! Foretrækker du ung eller gammel?

4. 'Jeg er ikke et barn mere, mor!'

Alt, hvad du nogensinde har været igennem - både godt og dårligt - har hjulpet dig med at blive den person, du er i dag. _ Hvis du ikke har været i stand til at lære eller vokse fra bestemte situationer, er det måske din syn og sindstilstand, der holder dig tilbage. _ Stop med at spille offer for verden. Stop med at undskylde. Tag kontrol. _ Se hvert øjeblik som en mulighed - at vokse, lære og at blive stærkere. _ Brug hvert øjeblik som et springbræt mod din succes ... som en stige til at overvinde forhindringer, der holder dig tilbage. _ Hvor der ikke er nogen kamp, ​​er der ingen fremskridt. _____________________ #thedrunkenmaster

Et indlæg deles af Den berusede mester (@ austin.g.lyle) den 7. september 2017 kl. 9.49 PDT

5. Hej damer, hvad siger du?

Før og efter ... Gå over for at stemme om min profil på @yubl tilgængelig i App Store Det første foto var lige før jeg begyndte at dyrke mit skæg, jeg var også omkring 3 sten tungere end jeg er nu.

Et indlæg deles af Gwilym C Pugh (@gwilymcpugh) den 2. maj 2016 kl 10:36 PDT

Ja hvad siger du til et ingefærskæg?

6. Dette skæg er et år gammelt.

#transformation tirsdag for @menwithbeardsmwb her er mig i 2014 og nu. mit hår var DÅRLIGT! # Skæg # skæg # ibeardclub # thebritishbeardclub # beardgame # beardgrooming # viking # selfienation # skæggede # beardgang # iamredhead # instabeard # skæggede # beardmodel # pogonophile # beardlove # beardnation # beardstyle # beardlife # notshaving # beardsofinstagram # beardgoals # beard4all # overskæg # fullbeard # gingerbeard # ingefær # rødhåret # beardmovement

runde kvindelige bagdel

Et indlæg deles af Redthendead (@redthendead) den 17. oktober 2017 kl 12:24 PDT

7. Skæg skal ikke være massiv for at være effektive.

#transformation

Et indlæg deles af Will Haden (@ w.haden) den 31. mar 2016 kl 10:49 PDT

8. En bemærkelsesværdig forbedring!

Før og efter #ubmag

Et indlæg deles af Darren Coates (@dazcoates) den 2. feb. 2015 kl. 08:25 PST

9. Dette skæg har en mand knyttet til det.

#beardtransformation For mig at se på gamle billeder er som at rejse tilbage i tiden og se en mental film af en andens liv. Ja, du har de åbenlyse fysiske ændringer, der sker, men de ting, der er ændret internt, er hvad jeg husker. Disse billeder får mig til at huske gamle tankesæt, hvordan jeg så verden, gamle usikkerheder og begrænsende overbevisning. Det sætter tingene virkelig i perspektiv, og du ser tydeligt resultaterne af de små ændringer, du foretager hver dag

Et indlæg deles af Jørgen Andreassen (@kjandreassen) den 14. januar 2017 klokka 2:37 PST

Tag den ven, der også har brug for at vokse deres hår og skæg!

10. Skæg vil dog indeholde mad. Det er en rigtig mands ting!

God søndag alle sammen! Thats my Transformation Hvad foretrækker du? # Vokse # brudgom # skæg # skæggede # fuckshaving # transformation # forandring

Et indlæg deles af Robin (@robin_nohood) den 1. maj 2016 klokken 02.49 PDT

ispakker for at miste fedt

Denne fyr skal aldrig barbere sig! Hvad synes du?

11. Nogle gange kan endda plankton og bittesmå fisk blive fanget af skæggens net.

Nu sker det. #BeforeAndAfterBeardSeason #BeardSeasonAmbassador @beardseason #Transformation Tirsdag #dbfacialexpression

Et indlæg deles af Daniel Zigler Physique Pro (@danzbeard) den 13. januar 2015 kl. 21.24 PST

12. Har du nogensinde undret dig over, hvordan julenissen så ud, da han var ung? Dette er det.

BEARD GAINS på det bedste Følg os for mere indhold. @beardsandtaches Tjek vores websted, link i bio! . . _______________________________________________________ # bjørn # bjørn # bjørngang # bjørnebarn # bjørnebæger # bjørnefisk # bjørnofofinstagram # bjørnebarn # bjørn # bjørn # bjørn # bjørn # bjørn # bjørn # bjørn # bjørn # bjørn # bjørn legendaryman #beardedvillains # beardandtattoos # BirdsAndTaches #picoftheday #boytoman

Et indlæg deles af Skæg og pletter (@beardsandtaches) den 1. nov. 2017 kl. 11.44 PDT

Vi har alle den ene ven, der har foretaget en enorm transformation. Hvem er din ven?

Kilde: