Kunstnere tog 'Draw This Again' -udfordringen op, og en forskel kan helt sikkert bemærkes, for at sige det mindste

Som jeg er sikker på, at mange af jer ved, er praksis perfekt. Hvis du vil blive bedre til noget, uanset hvad det er, skal du øve det konsekvent for at se nogen form for forbedring.

Med det for øje tog kunstnere på Instagram udfordringen 'Draw This Again', hvor de ville tage tegninger fra deres barndom og gøre dem om igen efter at have tilegnet sig mere dygtighed og finesse gennem årene. Og dreng, kan du se ændringerne her.

hvad er en helix tatovering

1. Bestemt en forbedring i 14 år

Jeg hang med min ven forleden, og hun fortalte mig, hvor meget hun elskede, da jeg tegnet mine gamle tegninger og ville have mig til at gøre det igen. Jeg har på en slags forvekslet mig fra at gøre det fra sent, fordi det kan være en ganske invitation til folk at være grusomme, at sige ting som 'det er ikke så meget fremskridt i 14 år' eller af en eller anden grund synes at tro at jeg falske originalen tegning (tilsyneladende er det uhørt at være dårlig til at tegne, når du er et barn, der kendte x3), men jeg tror, ​​at der også er mange mennesker derude, der er meget opmuntret af dem, så jeg vil gerne starte igen: 3. For mig er hele poenget med dem at minde folk om, at enhver, der ønsker at være en kunstner, kan være det, der er ingen grænse for, hvad du kan gøre, hvis du træner, og det er også en påmindelse om, at vækst tager tid. Heck yeah, det tog mig 14 år at blive bedre, og det er ok, jeg tror, ​​at folk får det forkerte indtryk, at mærkbare fremskridt sker over natten, eller om en uge, eller endda om en måned, og bliver forvirrede og holder op, fordi de tror, ​​at de ' går ikke noget sted. Jeg prøver mit bedste på denne platform for at opmuntre, fordi jeg selv aldrig var nogen der var meget imponerende, og på en eller anden måde kom jeg her, så du kan bestemt også det. Må aldrig nogensinde skamme dig over hvor du befinder dig, eller skamme dig, at fremskridt tager tid, fordi det er normalt! Bare fortsæt hver dag, og prøv nu at tegne en gammel tegning, så bliver du super opmuntret til at indse, at du er kommet meget længere end du tror. Jeg har samlet nogle af mine ældre tegninger i hashtaggen #grisredraw, hvis du vil se noget af min anden gamle kunst og sandsynligvis føle dig bedre til dig selv, når du er klar over, at du sandsynligvis havde det bedre end mig i den alder! Som altid ved at arbejde hårdt, har du det godt x3. Råb også til @trevormcdowellart Hvem jeg mødte på picolo-mødet og hilste og lånte en blyant af OG DERFOR ALDRIG TILBAGE Jeg er ked mand jeg skylder dig en. Men jeg brugte din blyant til at tegne denne, så jeg bruger den til god brug xD (blyantskit farvet i autodesk skissebog) #sketch #sketchbook #redraw #process #drawitagain #anime #elf #kidart #fashion #inktober #autodesksketchbook

Et indlæg deles af Griselda (@lord_gris) den 9. oktober 2017 kl. 12:56 PDT

2. En meget bedre version 9 år senere!

En lille tegning ~ Talent er en myte, det er praksis og hårdt arbejde, der får dig færdigheder! (Som jeg mener, at ingen ruller ind i denne verden, der er i stand til at tegne et mesterværk med det samme) Du kan gøre det, hvem som helst kan! Tak for 970k + følgere forresten! Jeg kan ikke tro, hvor tæt vi er på en million følgere !!

Et indlæg deles af Laura Brouwers (@cyarine) den 18. januar 2017 kl. 21:51 PST

3. Se hvad 3 år kan gøre!

Sandheden skal fortælles, begge tegninger er gode, men det viser bare, hvor meget der kan ændres i sådan relativt lidt tid.

Samme karakter, 3 år senere bliver jeg ofte modløs, når jeg ser på, hvor jeg vil være som kunstner og professionel, og jeg synes, det hjælper med at sammenligne fremskridt fra år før. Til venstre var hendes første optræden i Miracle Sakura, da jeg begyndte at tegne tegneserierne til mit Honours-specialeprojekt i 2014. Begge blev farvet traditionelt og farvet i photoshop. . . . #drawitagain #artmeme #progress #tradition Drawwing #mixedmediaart #animeart #animegirl #webcomic #miraclesakura #drawing #illustration #artpractice #artistsofinstagram #artistsoninstagram #showyourwork #longhair #schooluniform #studentcouncil #bishoujo #woucommerwebcomist

Et indlæg deles af Aurora D. (@auroradordan) on Jul 15, 2017 at 4:11pm PDT

4. 13 år senere, og det hele er blevet meget mere tegneserieagtig og Disney-lignende

Bare for sjov tegnet jeg lidt udtryk, jeg gjorde i 2005. Endelig er udtrykket som de burde være. #drawing #digitalart #ginger #gingergirl #expressions #drawthisagain #drawitagain #cartoon #digitaldrawing #photoshop #blueyes

Et indlæg deles af Daria Widermanska (@ anako.art) den 6. mar 2018 kl 11:25 PST

4. Bestemt et trin op

Jeg gjorde et lodtrækning igen. Og jeg tror, ​​at jeg formåede at finde en af ​​mine ældste tegninger, tilbage til da jeg håbløst var forelsket i Winx Club og lavede en klub i skolen. Re tegnet dette for et par dage siden ved hjælp af farveblyant for at prøve at få nogenlunde den samme effekt. Og jeg må sige, i betragtning af at jeg var 9 år gammel var jeg ikke dårlig til at tegne XD # tegning #sketch #art #anime #manga #winxclub #winx #bloom #fairy #drawitagain #progress # throwback #princess #fire #redhead #tegneserie

Et indlæg deles af Liana (@ryurai_art) den 8. februar 2018 kl 05:04 PST

5. Kun to år

Ikke en enorm forskel, men meget mærkbar.

Dette gamle kunstværk er faktisk langt fra det bedste af alle mine værker fra 2016, men det har en særlig betydning for mig. Fordi dette var mit første forsøg på at lave gråtonekunst og derefter farve den. Jeg troede, at denne teknik kan være en virkelig cool til en start. Det gamle arbejde lavede jeg meget hurtigt, bare for at prøve den nye teknik. Og jeg ville gøre den nye så hurtig, som jeg også kunne. Men jeg kunne ikke modstå og brugte mere tid, end jeg havde forventet. Det tog mig cirka tre timer at afslutte hele stykket. Og faktisk er jeg virkelig glad for, hvordan det viste sig (= ^ ω ^ =)

Et indlæg deles af Anastasia-berry (@anastasiadeg) den 26. feb. 2018 kl. 07:42 PST

6. Den forbedrede version er farveløs, men der er en stor forskel!

Jeg plejede at tegne Sakura, før jeg ændrede en masse ting. ^^ Tror du? tegning af min oc sakura inden jeg skifter mange ting om hende, hvad synes du? #redraw #drawitagain #anime #manga #oc #sketch #manga #artimprovention # anime # manga # sketch #fun #before_beforeandafter

Et indlæg deles af Amal Ahmad | (@ amal_art_104) den 28. februar 2018 kl. 09.07 PST

angelina jolie doppelganger

7. Se på detaljen!

Gik en gentegning af mit første nogensinde digitale maleri fra 2012! Temmelig sejt at se, hvor langt jeg er kommet !! #drawthisagainmeme #drawthisagain #merida #procreate

Et indlæg deles af Maggie Rose (@ maggie.rose.studio) den 13. mar 2018 kl. 19.27 PDT

8. Et fantastisk portræt af Robert Downey, Jr.!

Åh herregud, jeg har lige fundet denne meget ældre tegning af Robert Downey Jr. Jeg har helt glemt det! Når jeg ser dette, har jeg indset, hvor meget jeg har forbedret i 5 år! Nogle gange er det godt at se alle de ting, du har opnået i livet end kun fokusere på, hvad du stadig ikke kan gøre. Vær altid stolt af dig selv fyre, aldrig opgive og gør dit bedste hver gang ️ # trække #trække #dessin #portrait # portrættegning #improvment #progress #drawitagain #tbt #art #artsy #artwork #hardwork #illustration #pencildrawing #pencilsacademy #pencilportrait #instaart #artistoninstagram #robertdowneyjr #robert #robertdowneyjrfanart #ironman #fanartfriday @world_praps art.gallery.fa @theartscloud

Et indlæg deles af Tiffany (@flee_and_draw_) den 9. feb. 2018 kl. 15:18 PST

9. Fantastisk

[#TrawThisAgain!] XXO https://www.patreon.com/elenanapoli 2012-2018 Glad for at se nogle forbedringer, lol @deviantart #drawthisagain #drawthisagainmeme #drawthisagainchallenge #digitalart #digitalpainting #painting #design #illustration #portraitgirl #port pige #kat #deviantart #patreon

Et indlæg deles af Elena Napoli (@ elenael.art) den 10. feb. 2018 kl. 04:49 PST

hjemmelavet øjenbryn voks

10. Tre år og en mærkbar forskel

Fuld kunst af begge på svejse Tegn over pigen til hovedtelefoner fra december 2015! Det føles som om jeg lærte bedre anatomi, og hvordan man bruger reference siden da, lol #drawthisagainmeme #illustration #drawthisagain #headphonesart #music #beats #im forbedring #instaart #portrait #pinkhair #afros #blackart #photoshop #originalart #chillhop #digitalart

Et indlæg deles af genève b (@gdbee) den 2. mar 2018 kl. 08.36 PST

11. 10 år senere

Hvad er det sværeste ved at tegne hænder? MEGA-TIP: “Hej Odin, hvordan forbedrer jeg mine håndtegninger?”. Prøv dette: Fyld en side med 20 hænder hver dag for 2018. Det skulle tage dig 15-30 minutter. I slutningen af ​​2018 har du trukket over ... syv tusind hænder!?! = forbedring !! #odinanatomi #anatomy #anatomydrawing #anatomystudy #handanatomy #redraw #befrafter #redrawing #drawagain #drawthisagain # ス ケ ッ チ # 漫画 # 漫画家 #conceptart #conceptsketch #wip #charactersketch #sketch #sketchbook #manga #manga #manga #manga oldart #animedrawing #doodle #dailysketch

Et indlæg deles af Odin Odin (@studio_odin) den 19. december 2017 kl. 08.05 PST

12. Det bliver bedre hvert andet år!

Som nogle af jer ved, har jeg tegnet dette portræt hvert andet år for at holde styr på min forbedring. Nu har jeg virkelig lyst til at prøve det igen næste måned! Skal jeg gøre dette til en årlig tradition eller vente til 2019 i stedet? #drawthisagain

Et indlæg deles af udtales AN’OO (@avvou) den 21. december 2017 kl. 08.01 PST

13. 8 år og en masse ekstra færdigheder senere

Troede, at jeg ville starte året med en lille fremskridt meme ting. HVILKE EN GJOR DU FORETRUKKER? !! For at være ærlig er jeg ikke 100% tilfreds med den '22' tegning, jeg gjorde, det viste sig at være en anime til min smag. Jeg vil virkelig blive bedre til at tegne forskellige ansigter og slippe af med det samme ansigtssyndrom, som jeg ser ud til at lide af. Og forhåbentlig vil jeg være i stand til at udvikle en kunststil, jeg er stolt af ved udgangen af ​​dette nye år, der skal være mit mål, dette vil være året, hvor jeg tager ud af min komfortzone og bliver den slags kunstner, jeg vil være, og skab kunst, som jeg kan være stolt af. Hele mit liv har jeg skamme mig over min kunst og er bange for at vise det for mennesker, og jeg er meget træt af at føle det på den måde !! Jeg håber, at I alle havde et godt 2017, og jeg håber, I får et endnu bedre 2018 !! Må alle vores kunstdrømme gå i opfyldelse